C: konstantni ukazatel na funkci

Sobota Prosinec 1 11:31:42 CET 2018

No je to funkcne zbytecne, ale mam to za ucelem modulu pro ruzna
komunikacni rozhrani se stejnou funkcionalitou, ktere maji jednotne
rozhrani ve forme struktury s attributy a ukazateli na funkce. Takze ty
ukazatele neni nutne ani zadouci menit, jsou prirazeny uz linkerem a
chtel jsem to nejak primo zajistit, aby se to omylem nestalo, kdyby  se
k tomu dostal nekdo jiny napr.