Bazar Holice atd.....

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Srpen 29 20:41:37 CEST 2018

Dobrý den všem po Setkání v Holicích,
jedna dobrá zpráva, ani jedna reklamace či vynadání za loňský rok. A to
je super.
V nabídce časopisu CHIP se opět objevil můj oblíbený dárek a to
Bluetooth klávesnice, která se hodí perfektně k mnou nabízeným Intel
Stick mini PC.
Časopis se slevou a klávesnička zadarmo, no neberte to. Já to beru
pokaždé. Minule v nabídce nebyla a nyní opět je.
To jen takové malé seznámení.
Stále v mé nabídce MINI HD media přehrávač v provedení 08 a 018 český
manuál pošlu a také někde vyvěsím.
A také samozřejmě Intel Stick Computer s Linux Ubuntu 14.
Volal mi jeden kluk, že mu na něm chodí Win 10 ale z karty. Tak na to
jsem čuměl a prý je to na YouTube.
Hezký den,
Jindra Polívka