Tester UTP kabelaze

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Úterý Srpen 28 17:39:28 CEST 2018

Zdravím,

Fluke máme také, je to výborné na profi měření. Ovšem zakoupili jsme ale také "hračku" pro zcela běžné měření, kde není vyžadován Fluke - https://www.aliexpress.com/item/Original-Noyafa-NF-388-Blue-English-Version-Multi-functional-Network-cable-tester-Cable-tracker-RJ45-cable/32678876646.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQnhKsu

Vytkl bych občasné chybné měření délky kabelu. Řekněme do cca 5m to měří sem tam nesmysly, ale co je delší tak je to v toleranci.

A je třeba si zvyknout na běžné čínské tlačítkové ovladače...žádná měkká tlačítka ;-)

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Tuesday, August 28, 2018 5:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Tester UTP kabelaze

Zdravim

nemate nekdo tip na tester UTP kabelaze ? V praci mam Fluke CableIQ ,
sice stary (100mbit) ale porad super vec a co jsem tak koukal tak se
porad prodava za docela dost penez (~50kKc).

Umi to merit delku kabelu i jednotlivych paru (TDR) a ve spolupraci
s protikusem to promeri parametry kabelu a zobrazi mapu dratku ktery
vede na ktery. Taky to detekuje typ protistrany - jestli to je PC,
switch nebo PoE switch.

Umi to jeste dalsi veci jako protokolovani mereni ale to nepotrebuji.

A tak si rikam jestli se neda sehnat neco podobneho, ale vyrazne
levnejsiho (~5kKc) . Nemate nekdo o necem takovem povedomost ?