Fwd: Re: Vf trafo - galvanick� oddlen� TV ant�ny - ferity

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Úterý Srpen 28 15:22:00 CEST 2018

[preposielam]

V posledných dvoch amatérskych radiach je pojednanie o prisposobeni
anten a popritom su vysvetlene pekne aj ferity. Je to take lahke
oddychove citanie *). Myslim, ze vela veci by to osvetlilo a pomohlo
aj v tom pripade oddelenia anteny a vstupu. Len treba pozhanat ferit
na to urceny. Pozhanat by ste ich mohol cez distributorov takých
kufrikov s feritmi... Mozno aj ako vzorky, ak sa to este da... V
kazdom pripade skuste.

*) Ja som vzdy radsej cital ako pozeral televizor, takze preto mam ku
knizkam a casopisom taky blizsi vztah ako ku obkukavaniu z
televizora...

A nieco k meraniu na tak vysokých frekvenciách, no uplne na kolene to
zase nepojde a nieco mat musite... Ale v tom poslednom amare je pekna
inspiracia tiez. A potom v minulosti tu prebehol link na zbierku
roznych pdf-iek nejakého radioamatera a pokial ma pamat neklame, k
antenam a vf meraniam tam nejake mudre pdf-ko bolo tiez. Ale myslim
si, ze v konfere je dost praktikov, ktori Vam ku teme anteny a
vf-merania napisu ovela viac nez Vam napisem ja. V konfere je naozaj
siroke spekrum, od teoretikov, inzinierov, servisakov, programatorov
az po hardwarových (h)ma(c)kerov.

Drzim Vam palce a vela trpezlivosti pri citani.