Re: Vf trafo - galvanické oddělení TV antény

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 28 08:44:52 CEST 2018

Zdravím,

chápu - já už dospěl do fáze 3 a TV používám jen jako monitor a
neplánuju nákup STB. Ten co jsem musel pořídit (a teď reklamuju) je pro
babičku, protože bez ČT Sport není schopna existovat.

proto jsem použil jádro ze symetrizačního členu, který byl určen pro
práci na kmitočtu na kterém jsem ho chtěl využít i já.

Fotku pošlu večer, ale není to nic speciálního - kus univerzálního PCB,
na něm mechanicky fixované koaxy a na jejich koncích letmo připájené trafo.

otázka je jak se doměřit, co jsem to vlastně vyrobil s minimem přístrojů?

Petr