Re: Vf trafo - galvanické oddělení TV antény

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 28 08:08:29 CEST 2018

Ano, symetrizační prvek je vestavěn v zářiči antény - má výstup přímo na
F konektor, takže nevím, jestli je opletení koaxu spojeno s konstrukcí
antény či ne.

Jinak po cestě nejsou  žádné další aktivní prvky. STB nemá zapnuté
napájení zesilovače.

Hlavní jádro dotazu je, zda to trafo na dvoutovoráku nemůže principiálně
fungovat.  Čekal jsem nějaký útlum, ale 100% mě docela překvapilo :-)

Petr