oprava lednice / napady ?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Pondělí Srpen 27 11:30:53 CEST 2018

Hlavně to nedělejte naopak, hi. Znám člověka co takto před služební cestou
nechal známým chlaďařem doplnit Mazdu 6... Osobně jsem pak byl u toho když
při jízdě v Německu na dálnici hrozný smrad a kolik stála ve Francii výměna
zadřeného kompresoru se ani neptejte.... navíc si na to vzali týden.

Martin