ot: oprava lednice / napady ?

Neděle Srpen 26 20:42:03 CEST 2018

Mozna staci koupit nejaky spotrebni model misto predrazene znacky (nic
proti, asi je tam i kvalita ale cloveku pak nesmi byt lito to vyhodit) a
normalne ho za 10 let spotrebovany vyhodit. Mame taky jednokompresor no
frost asi 9 let, a asi dojede na rozpadajici se supliky a tesneni, jinak
funguje bez vyhrad vcetne ventilatoru, to me prekvapuje nejvic ;-)