CAT S60

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Srpen 26 19:28:13 CEST 2018

Dobrý den,

nepomohu, ale nedá mi to, když vidím typové číslo. Také jsem po něm
koukal, když jsem jeden mobil zničil mechanicky (zlomil) a nedávno druhý
utopil při pádu s kola. Zřejmě jsem ho zase rozchodil, ale isopropyl
vysychal z vrstev displeje snad týden. Každopádně jsem skončil u Doogee
S60 a když jsem ho dostal do ruky, tak jsem se začal drbat mezi ušima,
že to snad není možné. Čím déle ho mám, tím méně chápu. Opravdu to
funguje a je to vodotěsné. Za ty peníze mechanické provedení, které
Číňana opravdu neprozrazuje. No, ono se stejně všechno vyrábí tam,
včetně napálených i-cokoli. Jo a dnes ho mám zapnutý třetí den a v
baterce tři čtvrtiny. Když ho dusím, tak tři dny přežije.

Josef