Prepolovany elyt - a funguje!

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 26 18:26:37 CEST 2018

 26.8.2018, 18:18:06

Aby bouchnul, musi se uvnitr zvednout teplota. Aby se zvedla
teplota, musi prochazet patricny proud. A aby prochazel
patricny ss proud, musi byt porusene dielektrikum, tedy v
pripade elytu, ona oxidova vrstva. Pri malem napeti, jeji
rozpousteni pri prepolovani, IMHO chvili trva. Byl jste
rychlejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz