ot: oprava lednice / napady ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Srpen 26 10:59:01 CEST 2018

dobry den.
uz 2 mesice opravuji lednico/mrazak liebherr cn 30330 / R600
stari cca 14 let, vyparnik trubkovy venku, jeden kompresor + no frost system.
uz cca 5let zpatky zacala postupne moc chladit. podle zdejsich diagnostik jsem usoudil unik chladiva a
cekal az bude prilezitost to nechat opravit .
ted na zacatku roku zacala blikat obcas pravidelne zarovka, asi nejaky chybovy kod.
oslovil jsem 3 servisaky i jednoho starsiho duveryhodneho s kamennou prodejnou, a at si koupim novou.
jeden nakonec prijel, dostal jsem skoleni cca 1h , ze nemuzu jen ta knastavovat teplotu v lednici a mrazaku,
pretrpel jsem a pak neco zmeril, prohlasil vadna elekronika, do tydne 6000kc.
tak jsem podekoval, zaplatil 1000kc za vyjezd.
elektromiku jsem vyndal a byl v vadny srazeci X2 kondik, ktery je snad uz ve vsem .
lednice prestala blikat, ale porad moc chladila, na cca 1-2°C .
ukecal jsem dalsiho chladare, z chci bez zaruky a papiru jen doplnit to R600a chladivo.
tak ok za 1000kc za 15min bylo dofouknuto.(chladivo + ventilek do 100kc.)
okamzite lednice bezela jak mela, ale jen 14 - 20dni, pak se to zase prudce zhorsilo na stejny stav.
usoudil jsem na unik chladiva co nejde najit a cekal, ze lednice se do par dni umrtvi uplne, ale nic.
vyresil jsem to spinacimi hodinami 50/50% a je to tak nejak akorat a lednice porad bezi .
takze chladit a mrazit porad umi.
mam hledat neco v elektronice, cidlech ?
nebo je ten unik jen pri vyssim tlaku a je to v cudu ?
nakupovat novou + stehovani te stare atd. se mi moc nechce.
tomik.