[MECH] Jak povolit sroub, co nejde povolit

Sobota Srpen 25 20:21:37 CEST 2018

Když to nedokážu povolit, tak to nemůžu sundat a nemůžu tam dát
nějakou vazelínu. Můžu tam jen trubičkou stříknout něco pod prachovku.
Takže např. tenhle silikonový olej ve spreji by vyhověl?

https://www.prodejoleju.cz/konkor-101-silikonovy-teflonovy/sheron-silikonovy-olej-sprej-400-ml/

P.K.