Nexuxs 7 2013 instalace neoficiální distribuce Oreo

Vladimír newlad na centrum.cz
Pátek Srpen 24 18:08:01 CEST 2018

Dobrý den, sehnal jsem si na lítání s Mavic Airem uvedený tablet.
Poslední oficiální OS je na něm 6.0.1 Marshmallow. Protože mám na Xperii
Oreo, chtěl bych je dostat i do tabletu, bohužel zatím bezvýsledně.
Mám - odemčený bootloader, ověřený root, TWRP Custom Recovery, vše
pomocí Nexus Root Toolkit. Prošel jsem spoustu návodů na Youtube,
např.zde: https://www.youtube.com/watch?v=U6OwXZIWSBA
nebo zde https://www.youtube.com/watch?v=U6OwXZIWSBA
stažených několik verzí Androidu 7 i 8, ale pokus skončí vždy oznámením:
E :unknown command [log]
Updater process ended with error: 7
Error instaling zip file

Nevíte někdo, co s tím, kde dělám chyby?
Díky

VN