printed v tlaci

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Srpen 24 13:51:51 CEST 2018

„Nejdřív volali do našeho konkurenta, dotyčný tam ale vůbec netušil, co
to CERN je. Tak jej odbyl s tím, že nemá čas. A tak zavolali nám, a já
když slyšel CERN, postavil jsem se doslova do pozoru,“ usmívá se
sedmašedesátiletý podnikatel.

jj... ja za to nemozem, ze ked som pred 18 rokmi volal do Pragoboardu
poslali ma do prdele :-)

Pan Simka si to zasluzi, Printed je naozaj firma, s ktorou je radost
spolupracovat. Tolko specialnych veci, co sme za tie roky uz spolu
vyvijali a vyrabali... Inde ta s nestandardnou poziadavkou poslu niekam.

b.