RE: Může odejít DSL splitter?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Srpen 24 13:25:37 CEST 2018

Potvrdzujem rovnaky stav, hoci sa zda ze v splitteri dokopy “nic” nie je,
po vymene modem zacal fungovat.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, August 24, 2018 12:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Může odejít DSL splitter?

Zdravím,

také jsem kdysi řešil problém, který ukazoval na vadný splitter. Nevěřil jsem tomu, nic na něm vidět nebylo, ale po výměně bylo vše O.K.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com<mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba