[MECH] Jak povolit sroub, co nejde povolit

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Srpen 24 07:55:06 CEST 2018

Wd40, nebo červená brzdová kapalina, dostat tam toho co nejvíc , dát tomu čas, spravte tu hlavu ať jde bezpečne uchopit klíčem, pokud to nejde tak spolehlivej hasák co se dobře zakousne a na něj pořádnou trubku jako páku. Při povolování necukat, pomaličku se snažit povolit.
Pokud nepůjde, buď ohřát dočervena , nevim jestli máte vybavení. Jde to i tak že na současné hlavě uděláte elektrodou pár sváru a tím šroub ohřejete ,musí svítit.
Poslední řešení je čep uříznout flexou a dát nový, zbytky se závitem odvrtat a vyndat nástrojem na vytahování zalomených šroubů.
Je to prima práce 😀

⁣Odesláno z TypeApp ​