Re: OT Problém s Makrem v Excelu

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Srpen 23 14:17:04 CEST 2018

Tak mne to funguje a zapisuje do bunkiek, tak ako je funkcia napisana. Ak je
bunka B2 prazdna zapise sa do nej 5 a do A1 24 a fcia vrati 0, ak nie je
prazna, fcia vrati to co je v B2

Ako to ma inak fungovat?

aj pri krokovani sa makro skonci pri zapise do bunky?

m.

-----Original Message-----
From: Aleš Martinek
Sent: Thursday, August 23, 2018 10:21 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT Problém s Makrem v Excelu

Dobrý den
Teď řeším problém s makrem v Excelu 2007 VB6.5, a protože je zde spousta
schopných lidí keří možná pomůžou.

Pro zkoušku jsme si napsal vlastní funkci která má pouze upravit buňky, a
vrátit hodnotu zpět.
Ale tato funkce nefunguje. Při spuštění dojde k ukončení makra v místě kdy
se má do jakékoliv buňky zapisovat. Makro ani nevypíše chybovou hlášku ,
pouze se ukončí.

Přikládám výpis této funkce.

Function Hledej_hodnotu() As Integer
    If IsEmpty(Cells(2, 2).Value) Then
        Worksheets("List1").Range("a1").Value = 24
        Cells(2, 2) = 5
        Hledej_hodnotu = 0
    Else
        Hledej_hodnotu = Cells(2, 2).Value
    End If
End Function

Možná je to pouze něaké nastavení. Makra mám povolena.

Děkuji a s pozdravem
Aleš Martinek

Provoz mail serveru pro domenu jubilant.cz zajistuje Radioklub Dyje Trest
z.s.
www.trestsko.net