OT kalove cerpadlo 12V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Srpen 21 09:40:09 CEST 2018

U tohoto čerpadla vidím problém v minimální hladině, bude potřebovat tak 3-5 cm, aby se zavodnilo a tahalo vodu, pokud tam bude míň, tak to nebude fungovat. Navíc jakmile klesne hladina pod rozumnou mez, tak to taky nebude fungovat, pak ho jedině vrazit do kyblu a nabírat vodu do kyblu a odtam teprve vyčerpat. Na vytahování vody z trupu se spíš bude hodit zahradní čerpadlo. Sice nezvládne moc velký bordel, ale něco taky přežije, na zbytek se na hadici nasadí sítko. Cena je tak od tisícovky, jenom nevím, jak dobře jdou sehnat 12V verze, v běžných hobby marketech asi všechno bude na 230V. Dobrou zkušenost mám s Gardenou, v průběhu asi pěti let načerpala tak 50 tisíc litrů a pořád funguje. Běžně s ní tahám vodu z potoka a bez problémů, největší bordel si užilo při zprovozňování starého bazénu, tam toho bordelu bylo opravdu hodně.