Re: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Srpen 20 09:26:43 CEST 2018

Děkuji všem za postřehy.

Problém se spotřebou nebude, auta jsou v garážích trvale připojena na
10A konzervátory. Jsou v nich zapnuté vysílačky, někde tablety a podobné
věci, tohle bude jen kapka navíc.

JMN