Re: Kamera do auta - automatizované stahování dat

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Srpen 18 10:20:14 CEST 2018

si neviem predstavit jak by to slo, ked by tlaciarni niekto na dialku menil obsah sd karty. a tlaciaren o tom samozrejme nebude mat tusenie

Dňa 17. augusta 2018 18:39:10 SELČ používateľ "Jan Průha" <jan.pruha na volny.cz> napísal: