RE: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Srpen 17 20:19:07 CEST 2018

Aha. Koukal jsem na to a vypadá to na ruční kopirovani ze sdilene slozky, kterou to na sobe vytvori (zástupce na ploše). Kdyby to bylo obracene (SD karta by sama kopirovala obsah do sdilene slozky ci na ftp) bylo by to zajímavější. Ale asi by to slo nejak upravit úpravou toho Linuxu co tam bezi. Každopádně je to zajimave zarizeni o kterém jsem nevěděl. Díky.

Od: Petr Zahradnik
Odesláno:pátek 17. srpna 2018 17:20
Komu: HW-news
Předmět: Re: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Původní zpráva ze dne 17.08.2018 od Michal Grunt:

> Tak nemusí to být zrovna Google Drive. Úplně by stačila třeba místní
> sdílená složka či FTP, ale to není moc moderní takže ani nepočítám,
> že by to tam bylo :-)
> Možná že by to šlo nějak přes to API nebo tak tu další psal hacknout
> ten Linux. Pak by se mi to líbilo...

Na to, aby sis tu kartu připojil jako sdílenou složku k počítači,
nemusíš nic hackovat, stačí si přečíst PDF soubor, na který jsem
odkazoval.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz