RE: Re[2]: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Srpen 17 15:03:42 CEST 2018

do prace se koupil fotak od sony za cca 15kkc(nebyl jsem u toho) a ma wifi .. jenze nepouzitelne. pripojeni trva cca 2-3min, prenos jen jejich sw. atd.
chtel jsem nahradu mobil + dropbox, ale s lepsi kvalitou.
jsem si rikal, ze je jeste moznost nejake te drahe wifi karty a tady ctu , ze taky naprd .. :-(.
fotim vyrobek pro dokumentaci, prubezne  prohlizim a mazu fotky co se nepovedly a to mobil + dropbox umi .
prenos mobil dropbox do par sec, pokud si to nejak nerozmysli ...
pripojovani kabelem neprichazi v uvahu.
diky za kazdou zkusennost.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vladimír
Sent: Friday, August 17, 2018 2:57 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re[2]: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Před časem jsem to zkoušel ve foťáku (Oly XZ2), Toshibu FlashAir, ale vrátil jsem ji. Měl jsem představu, že to bude mít funkčnost jako mobil a Dropbox, kde něco vyfotím, a když si to doma čichne k wifině, tak se fotky automaticky synchronizují. Ale tak to nefungovalo, pokud si pamatuju, mělo to jen jakousi podporu pro sociální sítě a to ještě nějak ručně. Ale nevím to už detailně, chce to vzít přes eshop, vyzkoušet, popř vrátit. Jen na okraj, klučina v CZC měl tehdy docela radost, že ji vracím, že si ji bude moci vyzkoušet :-) Vladimír