RE: Kamera do auta - automatizované stahování dat

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 17 11:29:41 CEST 2018

Zkusil bych takový ty větší výrobce typu Dahua nebo Hikvision. Dělají i malý kamery a mají modely s wifi a SD kartou, takže to bude umět přehrávat záznam. Jenom teda netuším, jestli bude existovat nějaká mini kamera s wifi a SD, zkušenosti mám jenom s kamerama na barák, tam to jde bez problémů. Pokud by nevadil větší rozměr, tak to určitě nebude problém, na zkoušku se dají koupit za pár stovek na aláčovi.
Já to řešil jenom na baráku a s NVR, takže v tomto ohledu víc neporadím.