Bazar Holice 2018

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Srpen 16 02:11:02 CEST 2018

Vážení kamarádi a přátelé,
vloni jsem tady dal před Mezinárodním setkáním radioamatérů v Holicích
pár věcí na prodej.
Jsem tady spoustu let a tak si říkám, že když se mi sejde něčeho hodně,
tak udělám cenu a nabídnu přátelům a kamarádům něco za dobrou cenu. Snad
to tak bude pochopeno.
Ano, něco jsem i rozdal. Ale charitu nejde dělat věčně, tak alespoň
slevu :-D

MINI HDMI BOX player M08 1080P s dálkovým ovladačem za 400Kč
MINI HDMI BOX player M018 1080P s dálkovým ovladačem za 500 Kč

Jaký je mezi nimi rozdíl ?
Je to jednoduché,
MP08 nemá vnitřní paměť, jede z USB, SD nebo CF karty. Přehrát umí vše
jako ta tzv. lepší.
Kartu 4GB (slušnou 4GBx133)  vám tady na přání u M08 do konce srpna
přibalím za 100 Kč.
MP18 má vestavěnou 4GB RAM. Přehraje také úplně vše.
Návod na vyžádání, nebo ho někam zavěsím.

Intel Compute Stick, STCK1A8LFC  v Linux provedení. Ubuntu 14.04. LTS
Nové nevybalené za 600 (nová cena), použité v reklamním systému za 300 Kč.
Cena je platná do konce srpna.

Ještě možná něco přidám.  Jindra