Panelový konektor

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Srpen 15 10:25:36 CEST 2018

Rozhodl jsem se zkusit vytisknout panelový konektor "pro banánek", ale
bez možnosti připojení banánku :-). To by se muselo pořešit nějak
jinak. Vypadá to takto:

https://ibb.co/kQf6d9
https://ibb.co/dKjXJ9

Předloha: http://www.ame.cz/Bananek-zdirka-panelova-samostatna-20A-ruda-cervena-BS-244LSM-R-_d140128_10699.aspx

Není to teda nic světoborného (ten model), ale snad to splní účel. Je
to pro universální zdroj. Stačí už jenom kus závitovky a pár matek s
límcem (min. 2/konektor + něco na připojení přívodního kabelu ve
skříňce). Kdyby byl zájem můžu poskytnout zdroj (openscad). Je to
jenom takový nápad. Totiž panelové konektory, který doma mám stojí
mechanicky za hov... a ty který jsou ucházející už nemám a nechce se
mi je kupovat, protože jich potřebuju víc a nejsou zrovna nejlevnější
- i když zase bych tam připojil banánek nicméně použiju to párkrát do
roka tak mi to takto stačí. A když mám 3D tiskárnu a v šuplíku pilku
na železo tak jsem se rozhodl provést tento pokus.

MG