Dalsia radarova hracka

Úterý Srpen 14 12:23:16 CEST 2018

Když už se tady probírají ty radary, mám tenhle modul
https://www.rapidonline.com/b-b-sensors-rsm-1650-24-24-250ghz-mono-radar-sensor-module-5v-50-7296
a ještě jsem se nedostal k tomu, abych s tím něco udělal. Pracuje to na
24 GHz a chtěl bych tím ovládat světlo. Jak moc je pro tuhle frekvenci
neprostupná sádrokartonová stěna? Je tam 2x sádroš a mezi tím 8 cm vaty.
Aby se to pak nerozsvěcelo, i když budu za stěnou. Kdyby to stěna tam +
zpátky zeslabila aspoň o 20 dB, bylo by to snad i použitelné. Mám chodbu
do pravého úhlu, v rohu ve výšce 2 m mám teď infra čidlo a nejen že mě v
tak širokém úhlu pořádně nevidí, ale když tam přicházím zezdola po
schodech, tak už vůbec :-(
Anděl