MX612 z auta Rock Crawler

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Srpen 14 10:29:11 CEST 2018

zdravim osadenstvo

podarilo sa mi odpalit nejaky cip v synovom auticku, nejaky Rock
Crawler, 2.4GHz, na 4AA. Doska ma oznaceneie XL932R4. Z cipu sa da
precitat len MX v  provom riadku a 16 z druheho, ostatne je
zbublinkovane (zhorene). Z googla a fotiek som nasiel, ze je to najeky
MX612, brush motor driver, co stoji v cine par centov, akorat by som to
potreboval tak do 2 tyzdnov.

Nevala sa ten cip niekomu doma? Alebo cela zbytocna doska... Pripadne
nejaka priama nahrada, co by sa dala kupit tu.

Vdaka...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.