ochrana nabijecky proti prepolovani baterie

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Srpen 13 16:26:20 CEST 2018

No ale mne nejde o ochranu elektroniky napajene z baterie - tu diodu uz
jsem tam dal.
Ale nevim jak chranit nabijecku. Dokonce tam mam i diodu proti zpetnemu
proudu z baterky do nabijecky i kdyz je zbytecna.
Pri prepolovani nabijene baterie se pripoji cela baterka na seriovou
kombinaci dvou diod v propustnem smeru a civku a je to hukot.
Fanda