SW na meranie vzdialenosti na obrazkoch z mikroskopu

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 13 14:17:27 CEST 2018

Doufam, ze zase nejsem uplne mimo, ale ja takto treba omeruju veci kdyz
kreslim modely pro 3D tiskarnu. Vlastne jsem tak odmeroval i lod.

Pouzivam na to Sketchup...natahnu si obrazek do zobrazeni a nazvetsuji si
ho tak aby mi sedel znamej rozmer. Pak je mozne uz si kotovat a merit.

Tohle je treba navrh Kortovo dyzy....obrazek jsem odfotil mobilem, prevedl
do hran efektem jen v irfanu a vlozil do Sketchupu.

Je treba si dat jen na snimani, aby se nedeformoval snimany obraz pouzitym
ohniskem.

RV