ochrana nabijecky proti prepolovani baterie

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Srpen 13 13:42:09 CEST 2018

co neco takoveho ,zda se mi ,ze by to mohlo fungovat.Do serie s gatem
jeste odpor ????

https://www.google.cz/search?q=charger+and+reverse+battery&tbm=isch&tbs=rimg:CYslJMrMLVd3IjjD6nsSM5AYmzrPpRQ9wHdU3NS3wmB1jRmoaBC2ec37wusxXoN3EmALTtMbxMsGCiX4SeOY1bB8MSoSCcPqexIzkBibEaVPS0R_1n9OLKhIJOs-lFD3Ad1QRnYjroDdxTnEqEgnc1LfCYHWNGRHtDn6bIdkAUyoSCahoELZ5zfvCETN3xdP3vzh_1KhIJ6zFeg3cSYAsR36oAMp3qbU4qEglO0xvEywYKJRF9Dkmz34U9sioSCfhJ45jVsHwxEbd2vgJ50ESl&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwjmrceeu-jcAhXO16QKHT9lAkUQ9C96BAgBEBs&biw=1920&bih=943&dpr=1#imgrc=xgbP8k-qrDnrZM:

Koupim fet a vyzkousim to.
Mam hotove desky i s nabijeckou a potrebuju neco mezi baterku a desku na
ochranu.Proud nebude vetsi nez 0.3A.
Kdyz to nebude funovat ,tak  tam dam do serie maly odpor pro omezeni
proudu do zkratu a pojistku.Mozna jeste nejakou mohutnou diodu
antiparalelne ke konektoru primo na desku.
Stane se to maximalne jednou za deset let - ale stoji to za to -
nabijecka a tri dalsi zdroje na desce shorely plamenem.
Fanda