ochrana nabijecky proti prepolovani baterie

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Srpen 13 10:31:08 CEST 2018

Za tu pojistku bych se přimlouval v každém případě. Loni se mi v
nabíječce prorazila izolace na vinutí výstupní common-mode tlumivky, tím
se natvrdo zkratovalo + a -, proudem z aku začaly hořet připojovací
kabely a protože jsem baterku nabíjel přímo v motorce, měl jsem o zábavu
postaráno. Ještě že jsem byl hned u toho.

JMN