HDD do serveru

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Srpen 12 14:25:28 CEST 2018

U disku se uvadi zaruka, stedni doba k poruse MTBF... . WD Black nejsou
urceny pro nonstop provoz a ani vyrobce u nich neuvadi MTBF. Daji se
porovnat s red a aplikoval bych na nich zaruku/zivotnost 3 roky. WD Gold
maji 5 let zaruku pri nonstop provozu a MTBF zase jinde. Chce si to
projit datasheety tech vyrobcu.  Rozhodne v tech diskach rozdil je a i
jak jsou/budou zatizene. Trosku se ztraci smysl WD Green, drive byl
vetsi rozdil ve spotrebe, dnes u modernich disku ne. Muzete projit i
dalsi vyrobce a porovnat si parametry. Rozhodne plati u disku, jakmile
odejde, tak stoji hodne casu naprava (pokud nebezi mirror). I proste
kopirovani ze zaloh zabere dni ... . Pokud to nema byt nejak jen
odkladiste, tak se vyplati investovat ... .

Jirka