HDD do serveru

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Srpen 11 19:03:30 CEST 2018

To je disk do mensich serveru. Samozrejme dat aspon zrcadleni a nejlepe
jinak stare disky, at neodejdou najednou.

Kdyz dam vedle sebe WD Red,Green a Gold. Tak Gold je tlusci a tipuji, ze
zde je vice ploten, aby to neco vydrzelo. WD Red doporucuji do kamer, co
jsem se dival, tak ma jinak formatovany logicky sector tj. vice v jednom
fyzickem a podobne ostatni. Na server jako takovy se nahlizi jinak tj.
nonstop provoz a nahodny pristup ne jako kamery.

Nebo tam dejte jine, dejte je do mirroru, ale nedavejte do mirroru
stejne stare/opotrebovane disky neboli nechat jeden chvilku bezet a
pridat dalsi. Mirror v sw udelate i z jinak velkych disku a je to
rozhodne lepsi nez jeden disk.

Pokud chcete ovsem novy a do serveru ... .

Jirka