Re: Skladování Li-pol baterií

Sobota Srpen 11 07:59:06 CEST 2018

Ja bych rekl, ze k te rekuperaci muze klidne dochazet, pokud tam jsou
BLDC motory.  A jak by mohlo dojit k prebiti baterie, kdyz se z ni
nejdriv musi energie vysat k tomu aby dron vystoupal a to urcite mnohem
vetsi nez se pak muze ziskat rekuperaci? Leda by se startovalo nekde z
vysoke hory a klesalo do udoli, ale to se asi nestava tak casto. Navic
ta ziskana energie nebude vzhledem k ruznym ucinnostem nic moc.