KiCad - jak nakreslit frezovani?

Jaroslav Rychtařík jardarik na gmail.com
Pátek Srpen 10 08:18:44 CEST 2018

Zohlednit tloušťku nastroje ..... Chtěl jsem říct, že tvar a rozměry
frézovaných tvarů dělám tak aby  se dala používat fréza běžného rozměru.
Nic miniaturního. Taky neznám přesně jejich možnosti. Tloušťka čáry nic
opravdu neznamená.

Jarda R