KiCad - jak nakreslit frezovani?

Čtvrtek Srpen 9 19:29:22 CEST 2018

Co to znamena zohlednit tloustku nastroje? Dopocita se to tedy samo a
stred cary bude obrys nebo je potreba diru zmensit? A jak se pak teda
urci prumer frezy? Kdyz uz tak jsem myslel, ze to prave odpovida
tloustce cary.
Mimochodem, zitra budu zadavat do vyroby a POOL servis ma novy system na
zadavani objednavek vcetne vlastni panelizace a uploadu souboru. Asi to
stejne poslu mailem jako vzdycky ale zkousel to uz nekdo?