USB audio.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Srpen 9 19:09:25 CEST 2018

V manualu vyrobce pise "The MAIN OUT connectors are unbalanced mono jacks."
https://media.music-group.com/media/PLM/data/docs/P0ALL/Q1202USB_Q1002USB_Q802USB_Q502USB_M_EN.pdf
Vice jsem to nezkoumal a propojil jako nesymetricke se symetrickymi
vstupy reprobeden.
Ale i tak chci ten mix nahradit, neni muj, pujcuji jej na akce.

Proto i nadale hledam reseni a zajima me zda je OK to co jsem popsal.

Martin Hanek