2D Radar

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 9 12:54:31 CEST 2018

V casoch ked tranzistor na 12GHz je bezna suciastka za par centov je asi neprakticke
zhanat gunnove diody.

Typujem ze:

Vysielacia antena su 6 uholniky
Cierny pasik je z gumy (mozno vodivej)  na co sluzi neviem (zeby tienenie)
Stvorcova ploska neviem, neodvazil som sa rozoberat dalej, radar je stale funkcny
Zvysok su predpokladam antenky zoradene tak aby tvorili fazove pole. Male obdlzniky (stuby) v spoji by mohli vyrovnavat fazovy posun
tak aby signal z kadeho stvorckeka mal v strede napojenia rovnaku fazu.
Preco je ale jedna polovica v linii a je ich 4 stlpce a druha je v ofsete a je ich 5 by ma zaujimalo lebo tu si nedokazem ani typnut

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, August 09, 2018 12:29 PM
To: HW-news; 'HW-news'
Subject: RE: 2D Radar

Tranzistor? Ako generator? To uz su Gunnove diody von z mody?

Inak by ma zaujimalo, ze na tom Tvojom obrazku https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20180809/d5ef6f03/attachment-0001.jpg
je co vysielacia antena, tie sestuholniky? A ten zvisly cierny pasik v strede je co? A co je ta na reseto prederavena stvorcova ploska vlavo hore?

wek

PS. Dano: Vystupom je podorys s bodmi znazornujucimi pohybujuce sa objekty, napr. https://www.youtube.com/watch?v=5krkaftuVgs