Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 8 09:10:41 CEST 2018

Tak tohle já beru jako módní záležitost pro malou skupinu lidí a nevidím
důvod, proč by nemohli mít svoje kavárny s levandulovou vodou a
homeopatické kafe, akorát by to mohli napsat hned u vstupu, ať tam člověk
zbytečně nechodí, hlavně ráno.
Naopak pořádné kafe ve firmě je podmínka nutná a nikoliv postačující, která
zasahuje široké masy pracujících, takže odvápnění kávovarů pro ten zlomek
šťastných lidí co ho mají na pracovišti je velmi zásadní téma. Ten zbytek
nás, co si vaří turka, zas odvápňuje rychlovarné konvice. Takže
odvápnění+vaření kafe by správně ani nemělo být OT. :-)

K.