RE: Re[4]: Skladování Li-pol baterií

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Srpen 7 17:16:50 CEST 2018


Jojo Mavic(a) Air jsem měl půjčenýho na dovolenou a je parádní, sám mám Phantoma 3 a to je hrozný monstrum, na cestování letadlem se to tedy vůbec nehodí. Pokud budu kupovat někdy novýho tak to bude něco takového malého. 
Phantom je super, ale lidi jsou z dronů dost hysteričtí a tohle je vyloženě létající sekačka, Mavica či Sparka zvedneš o pár desítek metrů a nikdo o něm neví, ale to už je na jinou diskuzi. 

Jara


-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Tuesday, August 07, 2018 4:52 PM
To: HW-news
Subject: Re[4]: Skladování Li-pol baterií

Jj, to mají, pokud na ni deset dnů nesáhneš, tak přejde do Storage 
režimu, pomalu se vybije na cca 60%. Jenže když si ji chceš zkontrolovat 
a zmáčkneš čudlík, tak se ten cyklus resetne. Já mám Mavic Air Combo, a 
tam je adaptér, se kterým lze aku použít jako power banku. Teď to dělám 
tak, že když se vrátím domů s plnou baterkou, tak z ní nabiju mobil a 
pak uložím.
Lada

------ Původní zpráva ------
Od: "DeeJay" <deejay na email.cz>
Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 7.8.2018 15:15:57
Předmět: RE: Re[2]: Skladování Li-pol baterií

>Tak u DJI dronů mají baterky v sobě nějakou logiku a po několika dnech 
>se sami vybijí pod 50%
>
>Jara
>
>
>
>From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
>Sent: Tuesday, August 07, 2018 12:15 AM
>To: HW-news
>Subject: Re[2]: Skladování Li-pol baterií
>
>No já to tak dělám taky, mám podobnou zkušenost s nabitými v šuplíku, 
>taky se nafoukly a zvětšil se jim vnitřní odpor. Trochu se handrkuji v 
>jedné "dronové" skupině na FB a neumím vysvětlit, proč je to tak lepší, 
>repektive co vlastně výrobci doporučují a proč?
>Vladimír
>
>------ Původní zpráva ------
>Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
>Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
>Odesláno: 7.8.2018 0:03:43
>Předmět: Re: Skladování Li-pol baterií
>
>Plně nabité Li-polky se po nějakém čase nafouknou. U vybitých zas hrozí 
>definitivní konec článků s vyšším samovybíjením (ale ty stejně brzy 
>chcípnou i tak).
>
>Takže vybité by se před delším skladováním měly trochu dobít, nabité 
>zas přivybít. Výrobci obvykle doporučují 50 %.
>
>Celkový závěr je, že pokud vybiju baterku v letadle a neplánuji, že 
>zítra půjdu lítat, tak ji změřím a když má nad 10 V (tříčlánek) 
>naprázdno, tak nenabíjím (což je snad vždy). Tzn. je skladuji na 
>prakticky 0-5 %, ale zdá se, že to nevadí a je s tím nejmíň práce:-)
>
>Všechny předchozí, co jsem skladoval nabité, byly do jara nafouklé. 
>Poslední, která nebyla skladována nabitá, byla stále (2 roky) hranatá. 
>Ale včera jsem o ni přišel, protože spadla ze stromu (kde skočila s 
>letadlem) a někdo jiný ji našel.
>
>PH
>
>From: Vladimír
>Dobrý den, jak by se měly skladovat lipolky, nabité, nebo používat 
>storage režim a částečně ji vybít?
>V čem je ten který způsob lepší či horší, když bude baterka třeba 
>týden/měsíc ležet? A proč?
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>Hw-list na list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list