RPi3 + OSMC + CEC => zapinani

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Srpen 7 16:57:46 CEST 2018

Zdravím,

sice mám na RPI3 + LibreElec, ale také mi běží trvale a naopak tam šly
dodělat úlohy pro zálohování atd... Tvrdé vypnutí zatím nikdy nic
neprovedlo. Jediný problém jsem měl, že po výpadku a znovuzapnutí proudu
se mi zapnula TV (LG), ale nakonec jsem našel jak vypnout zapínání TV
pomocí CEC.

Milan