RE: OT: chemie - čištení kávovaru

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 7 16:06:40 CEST 2018

Malinko se o to ted zajimam (kafe ni začalo chutnat, teda kafe z lokalnich praziren – z nápoje je skutecne cítit vcetne chute to co tam pisi jako ze ruzne vůně švestek, cukrové trtiny a tak coz u normálního kafe i znackoveho nehrozí to je jenom něco černého tekuteho s unifikovanou vuni) a je zajímavý, ze v kavarnach ty automaty moc nejsou (mají zvlášť mlýnek a pakovy kávovar). Jenomže kdo by se s tim ve firme zabyval… Ale zase to ma jiné nesvary jako plisne a tak :-) co tu čtu…

Od: Jaroslav Lukesh
Odesláno:úterý 7. srpna 2018 12:00
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Asi záleží na ceně toho kávovaru. V práci máme cosi, co se chová normálně,
ale bylo to poněkud dražší. Jen tam postaví hrnek, zvolí velikost a zmáčknou
<|>.

Jak to kdo čistí nevím (ještě jsem to nikoho neviděl čistit, ale to
neznamená, že to nikdo nečistí), občas z toho vyhodí hromadu (možná půl
kila) slisovaného kafe, dolejou vodu a dosypou.