Re: chemie - čištení kávovaru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Srpen 7 07:01:24 CEST 2018

Používám přípravek z drogerie dm v takové žluté lahvičce, účinná látka s
obsahem kyseliny citronové, mléčné a jablečné, cena do 30Kč.
V práci kávovar nemáme, ten nám šéf nechce koupit, ale doma mám nějaký
levnější pákový a ten po prvním odvápnění jel lépe - asi se zvýšil tlak.
Další odvápnění už tak účinná nebyla, časem těm levnějším strojům asi začne
klesat tlak nejen díky vlivu usazenin.
Karel