OT Free antivir

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 11:13:08 CEST 2018

Ja netvrdim, ze Malovani je na nic ;-) Jen to neni Photoshop, za ktery
se ani nesnazi vydavat.

Defender je to stejne - zakladni, prumerna vec. Zadne dalsi technologie,
obecna ochrana browseru (ms umi chranit jen Edge, ktery nikdo
nepouziva), zadne antiexploity, nic, co by stejne fungovalo na vsech os
od 7 az po 10. V zadnem pripade to neni univerzalni reseni pro vsechny
uzivatele, za ktere se to vydava.

Ani s tim selskym rozumem nesouhlasim - kdyz vidim, kolik ruznych
sluzeb, kolik javascriptovych veci, kolik napadenych webu se bezne
vyskytuje, vubec neduveruji tomu, ze bych byl schopen rozpoznat
legitimni veci od nelegitimnich. A to se v AV businessu pohybuji 20+ let.

j.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>