OT Free antivir

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 6 10:23:22 CEST 2018

Jak jsem psal tak s Esetem bylo vse bez problemu, ale samozrejme nelze
dolozit, ze to byla nahoda a nebo, ze je tak dobrej.

Linux naprosto neprichazi v uvahu...nehodlam resit proc u me neco jde a u
nich neco ne a naopak a proc ja tam mam neco jineho...navic nektere veci co
pouzivaji na linuxu nejsou.

RV