OT Free antivir

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 6 09:27:58 CEST 2018

No to je prave ono....ja treba leta zadny antivir vubec nemel a nikdy jsem
nic nechytil, protoze jsem vetsinou velmi opatrny...nicmene uz nekolik let
pouzivam Eset povazuji ho za pomerne neuzirajici vykonu a bezel mi i u
rodicu. Nicmene ted nam nejak pribyla PC a nejak se mi nechce rozsirovat
licenci. tak zjistuji jake jsou moznosti.

je pravda, ze AVG bylo jeden cas naprosto strasnej zrout prostredku, ale
fakt to ted nesleduji

RV