Python developement

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Srpen 5 17:36:14 CEST 2018

Zdravim v letnim horku:)
Rad bych si zkusil nejake upravy v jednom projektu zalozenem na
Pythonu a potreboval bych pomoc s nastavenim vyvojoveho prostredi.
Jedna se o nasledujici projekt:
https://github.com/home-assistant/appdaemon
Dostal jsem radu at se vyhnu Windows a zkusil to radeji na RPI. Mam
nainstalovany RPI3 s rasbianem. Pokud projekt nainstaluji pomoci
$pip3 install --pre appdaemon
Tak se spravne nainstaluje, jde spustit, .... Je ovsem nainstalovan do
/usr/local/....../appdaemon Toto se mi ovsem nezda vhodne misto pro
vyvoj:)

Dostal jsem radu (nevim proc dotycny zvolil adresar ADven, ale to neni
asi podstatne):
$mkdir ADven
$cd ADven
$python3 -m venv
$source bin/activate $pip3 install appdaemon A ze pak mam
nainstalovano v ~/ADven/lib/python3.5/site-packages/appdaemon a mohu
si soubory menit tam, coz mi ale taky nepripada uplne idealni.
Rad bych vyvijel primo v adresari naclonovanem z GITu a ne kopiroval
soubory tam a zpet.
Takze jsem si udelal git clone do adresare ~/appdaemon a rad bych:
1) nebo donutil pip3 aby instaloval z tohoto adresare (at uz
kamkoliv). Po kazde zmene zdrojaku bych instaloval znovu :(
2) nebo donutil pip3 aby instalace probehla tak, ze bych nemusel uz
nasledne nic instalovat. Proste bych po uprave souboru proste spustil

Moznost 2) je samo preferovana (prece jen pri vyvoji budu cyklus
zmena-instalace-spusteni pomerne casty)

Poradi mi nekdo spravne parametry pro ten pip3 install? Mne se to
nejak nedari. Diky
Marek