OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Stano stano.hw na gmail.com
Sobota Srpen 4 01:06:07 CEST 2018

Ked uz spominate Irfan, vie aj prezerat fotky v nerozbalenom archive
(.rar .zip)?
Myslim tak ze mam na obrazovke prvu foto z archivu a len stlacam "next"
a prezeram si jednotlive obrazky.
Vedelo to uz aj prastare Acdsee (verziu uz si nepamatam) ale to uz na w7
a novsi nejde nainstalovat a novsie
Acdsee je strasny moloch tak hladam nahradu. Momentalne pouzivam XnView
ale ten zial tuto funkciu nevie.