OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 3 11:12:18 CEST 2018

Mě by to až tak nevadilo (i když mám taky radši styl default vieweru). Ale
tohle bude dělat člověk, kterej se nevyspal, jel několik set km autem, už
půl dne nic nejed/nepil, v hale, kde je vedro, obrovskej kravál, bolí ho
ruce, protože celou dobu fotí velkým, těžkým foťákem, ... a při tom
procházení náhledů na něj mluví/řve třeba 5 maminek/babiček/tetiček a on je
musí posílat za támhletím co skoro není vidět za frontou, nebo tamtím co je
někde v tom chumlu okolo náhledových počítačů (kde už na ty právě
zpracovávané náhledy čuměj další holčičky/maminky/babičky...).

Takže představa používání programu, který otočení při přechodu na další
neuloží automaticky a ani se nezeptá zda uložit, je zcela zcestná:-)

A mě, zvyklému už od XP používat default viewer, kterému stačí jednou
potvrdit, že chci ukládat bez ptaní, přijde zbytečně pracné použití
programů, co se ptají. Prostě procházím fotky vysosané z foťáku, mažu,
otáčím a když chci složitější úpravu, otevřu ve složitějším programu, třeba
PaintShop (a teď na tom dalším kompu asi zkusím ponechat Zoner).

Irfan je taková mezikategorie, kterou nemusím:-)
Umí cca to co viewer+Malování, takže nějak není důvod ho mít:-)

PH