OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 16:25:43 CEST 2018

Bingo!

Sice trochu kanón na vrabce, ale:
Projíždění fotek šipkama a otočení s rekompresí JPG Ctrl+R, ptaní šlo vypnout.

Jen to ke každému takovému jpg vytvoří ještě cca 100B soubor .uid-zps. Ale to už pak může promazat nějakej skript.

PH

From: Jaroslav Meduna

Rad bych podporil české programátory:

Zoner photo studio free, ke stazeni třeba zde (verze 15):

https://zoner-photo-studio-free.soft32.com/

Zkuseny hledac muze najit i verzi 17, ale na první pohled ji nemuzu vygooglovat.

Verze ZPS FREE je skutecne bez omezeni (nezamenovat za 30 denní trial ZPSX), obsahuje všechny potrebne nastroje pro beznou upravu, vcetne celkem pokrocile editace barevneho prostoru, viz obrazek (svoje oblibene nastaveni si můžete ulozit do profilu a pak tim hromadne prohnat všechny fotky). Sam ji pouzivam v notebooku, co si beru třeba na dovolenou a vecer po vyletech si v ni upravim fotky, abych pak toho doma nemel moc. (BTW, rotace je CTRL+L/R)

Drive to slo stahovat od výrobce na samostatne domene 3. radu „free“, ale vsiml jsem si, ze to uz zrusili a nabízí tam pouze ZPSX. Za rocni predplatne chteji cca tisícovku.